PCR TEST NA COVID-19
ponedjeljak – petak 7,30 – 8,00
na temelju uputnice test je besplatan
uz plaćanje cijena je 51,76€ (390,00 kn), a uz prethodnu najavu na e-mail: narucivanje.poslovni@zzjzpgz.hr
vrijeme čekanja na nalaz – 24 sata
BRZI ANTIGENSKI TEST NA COVID-19
ponedjeljak – petak 7,00 – 10,00 sati
bez prethodne najave
cijena je 13,27€ (100,00 kn) (plaćanje gotovinom)
- cijena za turiste koji potvrdom o ostvarenom noćenju mogu dokazati da su u komercijalnom smještajnom objektu boravili najmanje tri noći je 9,95€ (75,00 kn) , a istu mogu dobiti u objektu u kojem borave npr. hotelu, kampu, objektima u domaćinstvu, itd. (plaćanje gotovinom). Potvrdu je potrebno predati odmah prilikom testiranja, a ne naknadno
vrijeme čekanja na nalaz – 15 min.
Mjesto testiranja:
Dom zdravlja-Senj, 53270 Senj, Stara cesta 43, kontejner ispred zgrade
Kontakt:
tel. 053 881 642
(1 euro 7,53450 kn)
PCR TEST ON COVID-19
Monday – Friday 7,30 – 8,00 am
based on the referral, the test is free
with payment the price is 51,76€ (390,00 HRK), and with prior notice to e-mail:narucivanje.poslovni@zzjzpgz.hr
waiting time for the finding – 24 hours
RAPID ANTIGEN TEST ON COVID-19
Monday – Friday 7,00 – 10,00 am
without prior notice
the price is 13,27€ (100,00 HRK) (payment cash)
- the price for tourists who can prove with a certificate of overnight stay that they stayed in a commercial accommodation facility for at least three nights is 9,95€ (75,00 HRK)
, and they can get it in the facility where they stay, eg hotel, camp, household facilities, etc. (payment cash). The certificate should be submitted immediately during testing, not subsequently waiting time for the finding – 15 min.
Test location:
Dom zdravlja-Senj, 53270 Senj, Stara cesta 43, container in front of the building
Contact:
tel. 053 881 642
Kako prepoznati bolest
Osoba koja ima barem jedan od navedenih simptoma:
- kašalj
- povišenu tjelesnu temperaturu
- dispneju, nedostatak zraka
- nagli gubitak mirisa, okusa ili promjenu okusa
Dodatni, manje specifični kriteriji mogu uključivati glavobolju, zimicu, bolove u mišićima, umor, povraćanje i/ili proljev.
U slučaju da primijetite neke od simptoma, odmah nazovite svog liječnika/pedijatra ili se javite. Opišite im svoje stanje i poslušajte njihove upute.
Kod teže narušenog zdravstvenog stanja potrebno je kontaktirati hitnu medicinsku pomoć.
Ne dolazite do svog liječnika prije nego ga kontaktirate !
Zaštitne mjere
Sukladno naputcima nadležnih službi u Domu zdravlja Senj provodit će se mjere zaštite:
– Kontrolirati ili eliminirati ulazak pacijenata s respiratornim simptomima unutar prostora doma zdravlja na
način da pacijenti pričekaju svoj red ili u prostoru za izolaciju ili vani na otvorenom.
– Smanjiti broj dolazaka kroničnih pacijenata bez akutnih zdravstvenih tegoba i to aktivnijim nadzorom
pacijenata putem telefona.
Sve korisnike zdravstvene zaštite molimo da u slučaju postojanja simptoma respiratorne infekcije (povišena
temperatura, kašalj, otežano disanje, kratki dah), moraju obavezno najprije telefonski kontaktirati svojeg
liječnika ako su u posljednjih 14 dana:
1. boravili u području zahvaćenom novim koronavirusom SARS-CoV-2
2. bili u kontaktu sa oboljelim od COVID-19.
– ako je tako u razgovoru sa liječnikom dogovoreno i osoba se upućuje do doma zdravlja, odmah po dolasku
telefonski kontaktira obiteljskog/dežurnog liječnika kako bi obavijestila da je stigla ispred doma zdravlja
odnosno zdravstvene ustanove
– osoba koja ima respiratornu bolest za koju se smatra da nije COVID-19, kod dolaska pred zdravstvenu
ustanovu mora staviti papirnatu maramicu kojom će pokriti nos i usta
– nakon što osoba/pacijent obavijesti telefonom liječnika ili medicinsku sestru da je stigla, zdravstveni djelatnik
dolazi do pacijenta i radi trijažu. Ako kod pacijenta ne postoji sumnja na zarazu SARS-CoV-2 ili na COVID19, pacijent ulazi u prostor za izolaciju, pri tome ne ulazeći u zajedničke prostore (čekaonica i dr.)
– osobe koje imaju sumnju na COVID-19 ne dolaze osobno k svom liječniku obiteljske medicine već ostaju u
svom domu i telefonom kontaktiraju:
nadležnog liječnika obiteljske medicine
1. Pacijent cijelo vrijeme mora imati kiruršku masku ili papirnatu maramicu koja prekriva nos i usta, te ga se
mora uputiti da koristi papirnatu maramicu u koju će kašljati ili kihati.
2. Pacijent ne smije koristiti javni prijevoz ni taksi. Preporučeno je da se pacijent do zdravstvene ustanove
preveze u vlastitom automobilu ili da ga preveze netko od ukućana odnosno onih osoba s kojima je pacijent i
inače bio u bliskom kontaktu. Vozač / pratnja mora pričekati u automobilu i ne ulaziti u prostorije zdravstvene
ustanove.